kalasplanering.

Sitter och ska beställa inbjudningskort till Olles kalas, men eftersom batterierna i kameran är slut så får jag hitta nån "gammal" bild. Ååh vad jag älskar att bjuda in till kalas. Älskar att fixa och baka och greja. Jag stressar alltid sönder mig, men det har liksom blivit halva grejen.
Till Sveas kalas gjorde jag två tårtor, men nu tänkte jag göra en stor istället och göra tårtbotten i långpanna. Plus lite annat smått och gott, som morotskaksmuffins tex. Gjorde morotskaka i långpanna i fredags och kom på att det måste serveras på Olles kalas också. Enklare "cupcakes" går ju knappast att göra.
 
 
 
 

Sveas tårtor gjorde jag med sockerpasta (nej jag är inget proffs, I know) men Olles tårta tänkte jag täcka med marsipan den här gången. Får se hur allt slutar, men planering är alltid kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!