en shoppingdag.

Man kan inte ha för många jeansskjortor och köpte min fjärde eller femte på h&m.
 
Boyfriend jeans för en hundring på KappAhl. Vem älskar inte att fynda?
 
Grymt snygga byxor i loose fit och skönt material från veromoda, synd att dom var helt värdelösa att fota. Ni ska se dom i verkligheten!
 
Älskar mönstrade byxor. Dessa är från h&m.
 
Och äntligen har jag fått mig ett par vanliga gråa snygga jeans. Från h&m
 
Och ett halsband fick det bli också. Älskar guldiga accessoarer.
 
Nej hörrni, någon fotograf blir det aldrig av mig, men jag har nya kläder så det skiter jag i :)))
Dagen har spenderats med min kära mamma som tålmodigt har följt med från affär till affär, fram och tillbaka, fram och tillbaka.
Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!