dagens instagram och lite tankar.

Olle pratade med momma imorse i min super hightech-mobil. Min andra telefon har gått sönder. RIP
 
 
Sen gick vi bort till mamma/mormor och har bara hängt där hela dagen.
 
Sen gick Olle och jag och hälsade på Selmis. Svea stannade kvar hos mormor. Det var inte lika jobbigt att vara där idag, idag var även första gånge jag inte grät när jag var där. Jag och Olle hade det bara mysigt, ryckt bort lite gräs som vuxit över, sopade bort löv och nu är jag redo att fixa det höstfint där. Gosedjuren är kvar sen begravningen, dom ser allt annat än roliga ut men jag har verkligen inte mage att slänga dom. Men om det ska bli fint kan dom nog heller inte vara kvar??! Den som Olle håller i har Svea gett till Selma. Det var från början en rosa, rund igelkott som det stod "i love you" på magen. Nu är den vit, hård och smutsig. Men det blir så sentimentalt, det är ju ändå Svea som valt ut den helt själv till henne. Men sen o andra sidan kanske hon och Olle nu kan få välja ut något nytt till Selma? Fyy, vad jobbigt det är. Det är ju bara gosedjur! Fast ändå inte.
 
Hoppas ni har haft en bra start på veckan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!