Svea.


Idag invigdes några av kläderna från Next . Svea är väldigt nöjd, jag också! Fina och väldigt sköna kläder.
Idag har vi faktiskt bara vart hemma, var behövligt att ta det lite lugnt. Jag har städat lite, vi gick en sväng till affären, annars har vi bara varit utan måsten.
Nu ska jag städa upp i köket efter middagen. Jag försöker släppa städkraven på mig själv och tänka att så länge kök och badrum är rent och fräscht så gör det inget om resten av hemmet är rörigt. Men jag lyckas aldrig hålla det, för jag går likt förbannat och plockar och piffar flera gånger om dagen. Jag mår dåligt när det är rörigt.
Jaja. Enough said.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!