söndag.

Smilgroparna ♥
 
ååå gud i himmel o pannkaka, vad jag är trött! Precis sovit på soffan, somnade i världens mest obekväma ställning och jag vaknade inte piggare direkt. Det enda som den där sovstunden resulterade i är väl förmodligen att jag kommer ha problem att somna sen. Meeen vad gör väl det, idag är det sons of anarchy. Som vi har väntat!!
 
Idag har jag för övrigt storstädat. tvättat alla köksluckor, dammsugit, skurat alla golv osv osv osv i all oändlighet kändes det som.
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!