Baby.


Var på jakt efter en snygg pälsväst idag egentligen men inget föll mig i smaken, så det som fick hänga med hem var detta läppstift från make up store. Baby heter färgen och är lite nude och lite rosa i en blandning. Blir superfint på! Jag köper inte så ofta läppstift men detta kommer jag smeta på hela tiden! Kommer känna mig naken och exposed utan det ;) Appropå det så visade hon vilket läppstift som Maria Montazami kände sig naken utan och det var inte min färg direkt. Jag ville ha nude men det passade inte riktigt på mig, men med lite lite rosa i så funka det.
Jag är ialla fal supernöjd!
 
Köpt på kicks!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jättefint! Jag har likadant och tycker det är snyggt på. Brukar ha mer färg men detta är fint nu i vår:)

2014-03-19 @ 14:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!