detaljer i barnens rum.

Svea har fått två vimplar över sängen, älskar vimplar och speciellt i barnrum så gör det så himla mycket för myskänslan. Dessa har jag beställt av en tjej på instagram som syr egna och säljer. ameliasmammidesign heter hon! Elsa Beskow-tavlorna gjorde jag för inte så längesen, men jag gjorde dom för ett tag sen. Någon av barnen hade gjort sönder en visbok, så jag klippte ut bilderna från den och ramade in. Familyramen är från perfect home, har haft den i över 2,5 år och har fortfarande inte fixat några kort i den. Skämmes på mig!
 
Hjärtat över olles säng kommer från samma tjej som gjort vimplarna. Det är dom små detaljerna som gör det ♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Va fint :)

2013-10-10 @ 10:04:15
URL: http://susannejosefsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!