Svea i magen.

Hittade den här bilden från när jag var gravid med Svea i vecka 31. Jag verkligen inte stor med Svea, gick bara upp 8 kilo (med Selma 11 kilo och olle 18 kilo, så jag vågar inte bli gravid igen haha). Alla trodde det skulle komma ut en liten 2kilos-bebis. Men tji fick dom när det entrade en liten klump på 3690 gram, grymtandes som en liten griseknoe, min lilla plutt. Snart 5½ år gammal. Vart har åren tagit vägen? Jag har typ varit gravid sen Svea var 1½ år till hon var 3 år och fyra månader. Tycker det är lite sorgligt på något sätt. Kan inte sätta ord på varför.
lIdag har vi haft en lugn dag inne. Har varit så dåligt och grått väder. Imorgon ska jag unna mig lite feel-good-shopping!
 
Här är hon alldeles ny. Gud i himmel vilken jobbig och lite underbar omställning det där var. Att helt plötsligt ha en bebis som bestämde om man fick skita eller ej liksom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!