kalas.

Idag har vi haft kalas för våran två-åring, och ett väldigt lyckat sådant. Jag stressar alltid sönder mig och springer runt som en yr höna timmarna innan och tror att allt kommer bli skit, men så blir det ändå bra i slutendan. Jag är så självkritisk. Tack till alla som kom! Vi är så glada i er och hoppas ni hade en trevlig stund hos oss!
Nu ska jag snart gå o lägga mig. Är så himla trött, kan inte ens tänka klart.
 
Så här blev Olles tårta. Slutresultatet blev inte som planerat. Traktorn kom aldrig med, den blev för tung när den torkat men det blev allt bra ändå. Jag är väldigt grön när det gäller tårtor, har kanske gjort fem innan, men övning ger färdighet och jag tycker ju att det är sååå kul så en tårtkurs vore på sin plats för att kunna utvecklas.
 
Närbild på blommorna som jag gjorde för hand, då jag inte äger en enda utstansare. Men det gick finfint ändå, en får använda fantasin. Jag har märkt att jag mår som bäst när jag mår utlopp för min kreativitet. Om det så är att göra naglar, baka eller bygga en bänk. jag vill skapa.
Gjorde vimplar till tårtan av en tapet jag hitta ihoprullad nere i källaren.
 
 
 
 
...och lite annat smått och gott.
 
Hoppas ni haft en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!