nyfriserad.

 
 
En nyklippt Olle idag.
 
Usch och fy vad förskyld jag börjar bli nu. Blir värre och värre, nu har jag ont i hela kroppen. Känner mig febrig. Tanken var att jag skulle göra massa idag, men har bara hunnit att plocka undan, dammsugit och bakat morotskaksmuffins. Skulle bakat tårtbotten också och handlat till fyllningen plus marsipan, men det får jag ta imorgon istället.
 
Nu ska jag lägga mig i fosterställning i soffan och tycka synd om mig själv. För ni ska veta att när jag är förskyld, då är jag riktigt förskyld ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Underbara Olle :)

2013-09-04 @ 19:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!