professorn Olle.

 
 

Tog bilder på olle idag och precis när han tröttnat ser jag att jag har helt fel inställning på kameran. Suck! Tänkte förstärka hans professorlook med en bok ;)
 
Idag har jag inte gjort ett skit, lite vardagliga hushållssysslor, men inget att skryta över direkt. 
Och nu sitter jag faktiskt i skrivandents stund och tittar ut genom fönstret och ser väldigt tydligt att fönstrena behöver tvättas. Inte lite smutsiga! Så det ska jag sysselsätta mig med nu, medans solen fortfarande ligger på.
 
Skriver nog sen igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!