tips tips.

 
Måste bara tipsa om en APP som jag själv tycker är så himla bra. Polagram. Därifrån kan man framkalla bilder direkt från mobilen. Även bilder på mobilskal och posters. Jag beställde den här postern för ett litet tag sen. Jag valde ut 35 bilder ur min mobil, beställde, betalade och fick denna hemskickad till brevlådan någon vecka senare. Så himla smidigt eftersom man har dom flesta bilderna i mobilen. I alla fall jag.
Postern kostade 19.90 euro, och så tillkom frakt. Tror slutsumman hamnade på 239 kr, väldigt överkomligt tycker jag. Vårt kök blev något personligare nu, och det gillar jag. Tänkte framkalla mer bilder någon gång för att göra en fotovägg i trappen. Ska kolla på loppis efter udda och fina ramar och samla på mig ett gäng.
 
Tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!