chilledill

 

Intagit chillmode och kollar på I am Sam, en film med Sean Penn. Har inte sett den innan, och jag har redan en goodfeeling av den. En drama som är så där härligt mysig, djup och sorglig på samma gång. Helt i min smak.
Annars ikväll har vi bara myst, busat lite och jag har fått plockat undan leksaker som av någon anledning lyckas krypa ut till resten av huset, ÖVERALLT. Men med två små, vad kan man annars räkna med? Mina små pruttar.
Olle tackar alltid efter jag bytt hans blöja. Vilken snart 2-åring gör det? När Svea skulle duka ett bord på fyra personer, och det bara fanns tre servetter kvar, såg vi sen när vi skulle äta att hon lagt servetter på allas tallrikar utom hennes egen. Det säger så mycket om vilken person hon är. Ibland är man bara så stolt så man spricker.
 
Ha en fortsatt mysig kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är stolt över alla mina barnbarn :)

2013-08-17 @ 23:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!