Microsoft surface.

 
Här är surfplattan. Det är en Microsoft Surface och eftersom Mattias köpte ett tangentbord till kommer det främsta användningsområdet för den vara ett substitut till en vanlig dator, bara grymt mycket smidigare. Tangentbordet är touch så det är inga riktiga tangenter vilket är grymt tacksamt när man har en Olle i huset som har fingrar som kliar och bara måååååste pilla på allting. Jag är supernöjd!
 
Inköpt på elgiganten.
 
haha en rolig sak är när jag installera ett microsoft-konto på plattan nu så kom det upp massa bilder på mig från när jag var typ 16.. Här är jag 16 och sminkar mig på toaletten i skolan.
 
bahaha samma ålder (16-17??) och too cool for school. Längtar inte till Sveas tonår.

 

Kommentarer
Postat av: Marika

<3 <3 <3 <3 <3

2013-08-25 @ 08:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!