Olles garderob fylls på.

 
 
Titta så söt min lilla bulle är i sin rosa pyjamas. Ärvd av storasyrran såklart, så han äger bara rosa pyjamasar. Pyjamas är väl det tråkigaste man kan köpa? Det och strumpor (som ändå försvinner hele jäkla tiiiin)
MEN nu fyller ju bullen* två år om tre veckor, så hans pyjamasnöd ska vi ju kunna råda bot på.
 
 
Och detta hade jag tänkt att han ska ha på sig på hans kalas.
 
 
Även detta får flytta in i höstgarderoben.
 
 
Och denna urfina keps med öronlappar får pryda hans knopp i kyligt höstväder. Från morfarolle.se
Kläderna är från Zara och som ni ser äääälskar jag gubbkläder på små killar. Men sen så är han ju en liten Olle också, min lilla minifarbror.
 
*Olles smeknamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!