present.

 
 
Idag kom Mattias hem med en inslagen present, innehållandes denna suuuperfina tröja. Så roligt att det var just denna då jag klämde och kände på den i tisdags och tyckte den var så fin.
 
Idag har dagen varit så jäkla lugn, precis som jag ville ha det idag. Barnen har vart hos dagmammorna och jag har bara varit hemma, legat på soffan och kollat på tv. Kommer inte ens ihåg när jag gjorde det senast.
Efter Mattias kom hem åkte vi iväg i fixa lite grejer, handlade och hämtade barnen. Så nu är allt åretställt här hemma igen. Även om det är skönt med lugn och ro ibland så älskar jag liv omkring mig.
 
Ha en fortsatt trevlig dag, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!