måndag.

 
 
 
Slapp måndag idag. Olle är förskyld, dock fortfarande vid väldigt gott mod men valde ändå att ta det lugnt hemma idag så det inte blir värre än en snorig näsa. Själv drog jag på mig kläderna som låg högst upp i högen på sovrumsgolvet. Nu sover bullen och Svea kollar barnkanalen, men ska nog ta fram penslar, vattenfärg och papper
alldeles strax så hon får någon form av stimulans och aktivitet idag. Tar nog med henne på en promenad till affären sen också för att köpa mjöl sen när Mattias kommer hem. Tänkte göra tårtbotten idag. Hade även tänkt mig en städdag idag, men jag finner inte riktigt energin.
Gud, jag bara sladdrar. Jag lever iaf, och nu vet ni det :)
Ha en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!