dagen.

Bullen i badet ikväll.

Hej och håå! Jag har verkligen inget av vett att skriva utan tänkte väl mest hoppa in här och säga hej! Idag har jag och Olle hängt hos min mormor och morfar. Svea har varit med Mattias på jobbet, dom hade käkat korv med bröd, åkt grävmaskin sen åkte dom och köpte ny crosshjälm till Svea, och ny skyddsjacka. Sen avslutade de jobbdagen med donken.
Hemma har vi mest hängt ute idag, sen när klockan närmade sig sju mutade jag in dom med ett bad. Funkar varje gång.
 
Skyddsjackan. Grymt bra! Mer skydd än så går ju knappast att få. Från 4speed.se

Ha en fortsatt mysig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!