dagen.

 
Bullen idag.

Hej och hå!
Idag har barnen varit hos sina dagmammor och jag passade då på att åka in till torp köpcentrum för att bara vara, titta lite och få andas. Kom inte ihåg när jag gick så för mig själv, när jag verkligen hade tid att kolla på plaggen innan jag köpt dom. PROVA KLÄDER, shit när gjorde jag det senast i ett provrum. Det har varit en riktigt Malin-dag idag och gud vad jag behövde detta. Kolla inte ens på grejer till barnen. Min nästa egodag får äga rum hos frissan. Här ska rås om sig själv!
Efter vi hämtat barnen, blev det middag och sen drog vi iväg så Svea fick åka fyrhjuling. Den här gången hade jag med mig både kaffe och bullar.
 
 

Efteråt bar det av till mamma och pappa där även min syster plus systerdotter/guddotter är. Imorgon blir det kusinlek för barnen hela dagen lång :)
Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till Selma

LJUVLIG prins!! : )

Svar: Tack :) Han är min lilla reklambebis haha.. Synd bara att mina fotokunskaper inte existerar, för jag har en grym kamera men jag suger på inställningar så kör bara på auto och då blir det ju tyvärr inte full pott. Men det där med teknik är inte helt min grej :)
Malin Siljeholm

2013-08-20 @ 22:08:02
URL: http://lindablom.se
Postat av: Jennica - blivande tvåbarnsmamma

men hur gör du för att få honom att sitta still?! jag försöker med allt med min son, han totalvägrar.. hahah :) då ser han bara sur ut istället..

2013-08-21 @ 11:00:42
URL: http://mammajennica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!