lägesrapport.

 Igår storstädade jag, det syns ju föga idag. Men det är väl det som är charmen med småbarn, man går ju väldigt sällan sysslolös ;)
 
Lägesrapport: Jag sitter helt slut i köket, och barnen kollar film och äter ostbågar. Jaa, jag vet. PÅ EN MÅNDAG. Jag ville lyxa till det lite, vill jag skriva, men egentligen är jag så jävlaaaa trött och ville ha lite lugn och ro i tio minuter. Idag har vi hållt igång hela dagen. Vi håller egentligen igång hela dagen alla dagar, men just idag är jag så trött så jag känner mig sjuk. Helt utmattad i huvudet. Orkar knappt tänka..
 
Imorgon ska barnen till sina dagmammor, och jag ska passa på att åka till torp köpcentrum med mamma. Skor till barnen står på inköpslistan.
 
 
Min hubbabubba och jag alldeles nyss.
"Ringa momma! Momma komma hem!" Momma komma hit alltså. Han är en hejjare på att prata nu. Min bebiiiis växer för snabbt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Malin! Ville mest kommentera för att du inte ska tro att du är helt ensam i cyberspace. Du har en underbar blogg och jag är himla glad att du är tillbaka :)

Svar: oj, tack så hemskt mycket!! :) Vad glad jag blir :)kramar!
Malin Siljeholm

2013-08-26 @ 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!