traktor.

 
Blev inget ryggläge i soffan. Kom på att jag köpt sockerpasta idag, så jag började med dekorationer till olles tårta. Blev inte så jäkla nöjd, hatar pastan från Panduro och ångrar mig varje gång jag köper den där. Men det är ju så lättillgängligt. Nåja, jag brukar till regel aldrig känna mig fullt nöjd, men när allt hamnar i sin helhet och tårtan är klar känns det ändå bättre. Traktorn ska få sig ett släp med hö på också, resten får ni se när det är klart. Har en bild i huvudet, men det är lite svårt att fotografera den och slänga upp här på bloggen. Blir lite traktor/bondgård-tema iaf. Olle älskar verkligen traktorer. Och då menar jag verkligen ÄLSKAR.
 
NU ska jag plocka undan här hemma. Ingen ro och ingen vila.

Kommentarer
Postat av: Elin Moberger

Testa att beställa sp från kakburken.se eller bagarenochkocken.se, tycker dom funkar bra :) Har dock inte testat dom från panduro så kan inte jämföra :)

2013-09-03 @ 13:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!