gårdagens insta.

Vinkade hejdå till syrran och pappa i fönstret. Han frågade sen efter Svea hela dagen. Han är verkligen inte van att vara utan henne, hon är hans trygghet på ett sätt. Vill alltid sitta nära henne, ska han gå någonstans så säger han att hon ska komma med osv osv. Svea har verkligen anammat storasysterskapet på bästa sätt och det känner Olle av. Och sen så är Svea väldigt omhändertagande som person.
 
Men även om han saknade Svea så kan allt morsan också vara rolig att busa med. Mammas pojk som mer än gärna sitter och kramas och pussas.
 
Så här såg jag ut igår. Älskar höstkläder. Älskar vädret som det är nu. Vill inte att det ska bli kallare! Och vill verkligen inte ha snö! usch och fy.
Idag ser jag dock inte ut så här. Är trött, har ont i halsen och huvudet. Nu sitter jag vid köksbordet med skitit hår, pyjamas och ett väldigt trött ansiktsuttryck.
Försöker samla energi till att plocka undan och dammsuga. Men det bästa är nog bara att dra på musik och sätta igång.
 
Ha en bra dag! (ni hittar mig på ig på msiljeholm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!