i torsdags.

 
 

Har ju glömt att visa dessa bilder från i torsdags, på Olles två-årsdag. Eftersom vi hade det stora kalaset i helgen så blev det ju inget jättefirande i torsdags, men klaaaart min lillkille skulle ha tårta och få blåsa ut ljus! Och presenter fick han också! Det blev en mysig eftermiddag med familjen ♥
 
Tårtan blev som den blev, haha, jag hade inget potatismjöl hemma så jag testade att göra en tårtbotten utan. Det blev typ en enda smulhög. Men efter lite lappande och trixande gick det ändå, och tårtan med bananfyllning blev god. Så låt er ej luras av dess utseende. Den är charmig ;)
 
Idag är barnen hos dagmammorna. För några veckor sen slutade jag att köra Olle i vagnen ner dit, så han får gå. Det går superbra, förutom att han måste studera varenda grej som ligger på marken. Nu när hösten är här ligger det ju en och annan grej på marken också, men vi kommer fram och det är det viktigaste.
Nu ska jag dammsuga, sen ska jag ta en tur ut till mormor och morfar. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!