Olle fyller två!

Samma dag som vi kom hem från bb, och han fick sova hemma i sin säng för första gången. Och dom där goooaaa kinderna.
 
Jag ville aldrig lägga honom ifrån mig.
 
 
 
för två år sen idag åkte vi till förlossningen på näl, alldeles spända, taggade och förväntansfulla för nu visste vi att vi snart skulle få träffa våran bebis. Vi visste att det var en Olle, men vem var han? Jag blev igångsatt, förlossningen var igång, värkar kom och gick, vattenavgång, jobbigt, ont och plopp, kl 20.30 var han ute. Han skrek, och såg ut som en liten groda (världens kortaste förlossningsberättelse??)  Han var så liten, liten, liten, och det sa jag många gånger till Mattias. Sen la dom honom på vågen. 4050 gram. Neeeej, vänta nu här, nu ljuger du, han är ju pytte! Ville jag säga till barnmorskan, men istället nickade jag bara.
 
Det finns ingenting jag kan skriva egentligen, för alla försök till ord, meningar, formuleringar kommer låta så fjuttigt i jämförelse med min kärlek till min son. Han är min lilla plutt, min bebis, min solstråle, min lycka, min värld, mitt allt. Det finns ingen som honom.
 
Idag fyller världens finaste Olle två år!

Kommentarer
Postat av: mamma

Så underbar :) Och vilka goa runda skinder han hade ;)

2013-09-05 @ 11:55:56
Postat av: mamma

Felstavat ju :) Kinder ska det stå hehe

2013-09-05 @ 11:56:43
Postat av: Sarah

Åhh grattis till er Olle! :)
Hoppas ni har en underbar 2års dag!

2013-09-05 @ 17:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!